Tuesday 1 January 2013

Hunting Videographer

holaa my Darlings..

i was so bz lately, bz dgn family (mak and abah are here! yes in KL)..bz with kerja yg xpernah abes.bz mencari my OV jugak.haih..
oh yes yes!. tadi I baru lepas jmpe Hora Horey, i met Hairul,the founder of HH,
we discuss about the video etc. He explained everything about the video. contoh2 video previous customers..not bad!but still, feeling tu xsama mcm i dpt book Fad Manaf. oppssst later i share about my OP to u all kay?
Balik2 rumah, si Maria bgtau yang CST Breed will announce their new promo tomorrow.then dia suruh i  tunggu esok to confirm. Maria cakap, 'Awied, ko kan artis, ko kene amek CST jugak.Hello... xkan ko nak buat video biase2 je? come on Awied.ko AWIED..CST ..CST..!'
Gila x roomate i?? ohh Maria, sesungguhnya mancis ko x basah kali ni. kite tunggu esok k?
I know the best is yet to come. i will wait! insyaAllah.Amin..


xoxo,
AWIED


No comments:

Post a Comment